Kunst, Cultuur en Entertainment flowbot

Tegenwoordig bieden steeds meer bezienswaardigheden de onlinemogelijkheid om een reservering te plaatsen. Waar voorheen altijd een belletje aan te pas ging, kan je nu erg snel en gemakkelijk via de site de reservering maken op het door jou gewenste moment. Niet alleen een reservering, maar ook vele andere zaken zijn te vinden op hun website. Kortom een website kan een klant binnen deze branche erg veel informatie verschaffen. Echter kan het soms zijn dat de klant er niet altijd zelf uitkomt. Dit is dan ook het punt waarbij wij online kunnenhelpen tijdens deze zoektocht. Hoe dan hoor ik je vragen? Nou heel makkelijk! Via een geautomatiseerde gesprekspartner, ook wel een flowbot genoemd!

Wat is een flowbot?

Waar de chatbot al een flinke boost is voor elke customer serviceafdeling, is de flowbot nog eens de overtreffende trap. Ook de flowbot is namelijk compleet geautomatiseerd. Maar in plaats van reageren op open vragen, verwijst hij klanten naar het juiste team of geeft hij informatie door zelf multiple-choice vragen te stellen. Op deze manier wordt de klant begeleid door het gesprek. Wanneer klanten zich bevinden op een webshop, kunnen ze tegen verschillende dingen aanlopen. Wanneer is het gewenste item weer op voorraad, hoe moet ik betalen en wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten? Allemaal vragen waarbij de flowbot de klanten in de juiste richting kan helpen, alleen al door de multiple-choice vragen te stellen. De bezoeker zal hierdoor, gemakkelijk, door een paar keer te klikken op de juiste pagina terecht komen.

Hoe helpt Chatkracht je hierin?

Chatkracht is gespecialiseerd in de online klantenservice. Denk hierbij aan het online chatten met klanten, mails beantwoorden, flowbots bouwen of een flowbot inrichten. Wij nemen graag contact met je op om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf of website. Dit kunnen we doen door een deel uit handen te nemen en de werkdruk te verlichten of door samen te werken.